Saturday, June 12, 2010

La Onda på Babel

babelmalmo.se/klubb/100611#more-7827

igår hade jag världens bästa dansupplevelse! jag och några vänner och christian var på babel och dansade oss helt ledbrutna och svettiga. jag insåg att jag förmodligen är tvungen att fylla varje inte redan fylld del av mitt liv med dans dans dans. herrejösses vad kul det är att utan hämningar skutta omkring till bra musik. fast det visste jag förstås innan. 
igår var det Meneo som spelade och klädde av sig naken på babel. ett ett mer ointressant avklädande får man leta efter... men, det var ju knappast därför vi var där. musiken var så otroligt medryckande att jag fortfarande dansade när jag vaknade idag. fantastisk afton! synd för er som missade det, bra för oss som var där och fick mer utrymme på dansgolvet:)

No comments: