Monday, March 07, 2011

Känner mig otroligt trött nu. Allting på skolan är rörigt och jag har fortfarande ingen praktikplats. Men det ordnar sig nog snart. Man ska va positiv!

Helgen var ovanligt festlig. Utgång både på fredag, Bautakristallen och lördag, svartklubb. Det var himla roligt men med en aning antiklimax. Men men träffade i alla fall trevliga och en del knasiga människor och så blev det en hel del dans.
Har en liten undran. varför är vissa människor så efterhängsna? De ger inte ens upp när man säger att man har pojkvän, inte ens när pojkvännen är i samma lokal och står en meter ifrån och dansar. Då får man höra : Jaha, är det din pojkvän på riktigt? Jag trodde bara att det var något du sa...
Då tänker jag lite såhär. Oavsett vad som är sant så vill man ju uppenbarligen inte bli uppraggad.
Men vad vet jag...

No comments: