Sunday, November 19, 2006

det blev utgång igår såklart. vad skulle kunna hindra mig? du kanske skulle...
var först hemma hos en kompis och drack en massa öl som vanligt. sen ville alla ut men jag pallade egentligen inte... så jag lurade med mig en ur sällskapet till ett ställe på möllan. fixar inte att vara någon annan stans just nu och jag ville kunna däcka rakt över torget ända hem. det blev en väldigt fin kväll. mycket prat om viktigare saker i livet. om sånt jag inte pratat om på länge. allting kändes bra. lyckades komma hem i ganska god tid men somnade inte förens två timmar innan jag skulle vakna igen. sen iväg till jobbet. trött bakfull och jävlig. som tur var blev dagen lugn och avlöpte ganska smärtfritt, förutom att ett barn som jag matade med banan råkade bita mig i fingret.
kom hem och delade en pizza med "kusin". delade med oss av den senaste informationen. inte mycket nytt. jag ältade ältade ältade... som vanligt. vilket fantastiskt tålamod du har käre kusin!
nu händer det nog inte mycket mer idag. jag är dödstrött, klockan är bara 20.00 och det är söndag. i morgon har jag lyckats få en efterlängtad tvättid. så nu godnatt!

No comments: