Wednesday, September 10, 2008

Mail, event osv...

Läste just ett väldigt fint mail som jag fått av min mor. Jag läste det kanske 30 dagar för sent som med alla mail jag får men men... fint var det i alla fall, så tack!
Jag blir alltid så glad av att få mail av nån som inte skriver över facebook. Kan man stänga av mailen därifrån? Jag vet inte hur man gör. Jag förbannar alltid facebook när jag öppnar min mail. 98% minst är från olika evenemang och dyl. Ja, ni som har facebook vet vad jag menar, ni andra är lyckligt ovetande... Ändå tycker jag att facebook är bra. Ja det gör jag! Jag gillar att göra event. Jag har ett på gång som heter: Ibland måste man ju skoja till det lite. Det är en fest som man ska komma till klädd som man inte brukar. Japp, inte krångligt alls. Man ska bara plocka fram något som man inte brukar synas i. Ändå gnäller folk! Man kan vara lodis, påfågel eller en gigantisk potatis... vad man vill.
Har någon ett tipps om vad gnällspikarna kan ha på sig så skriv till mig och jag tippsar vidare. Tack på förhand!

No comments: