Wednesday, April 08, 2009

New York

Jag och Christian ska åka till New York 18 april. Det känns pirrigt. Det första pirret beror på att jag aldrig har åkt så långt bort förut. Aldrig utanför Europa. Sen pirrar det lite för att det ska bli spännande att packa väskan igen. Jag funderar lite på vad jag ska ha med mig, vilka kameror som får följa med och kläder! och skor!. Jösses jag blir helt snurrig bara jag tänker på det. Jag är förvånandsvärt dålig på att packa, med tanke på hur många gånger jag har gjort det... Jag ska i alla fall få låna en resväska av Kristin, en sån med hjul. Annars brukar jag mest packa i en stor ryggsäck, men jag kännde att det inte riktigt passade sig för den här resan.
Sen funderar jag lite på vad vi ska göra, inte för att det skulle finnas för lite aktiviteter, snarare tvärt om. Så om någon som läser det här har ett bra tips, skriv gärna! Klubbar, mat, affärer, ja allt ni kan komma på. Jag blir hemskt glad då.

No comments: