Wednesday, August 26, 2009

Dagen i stort och smått.

Piratkattmamman, Kroatien. Mother Heroic.

Idag har jag:

Jobbat 2 timmar.

Handlat mat.

Varit trött förvirrad och lite sur på samhället.

Ätit väldigt onyttigt.

Cyklat på motionscykeln vi hittat.

Sovit bort dan.

Druckit för mycket kaffe på Simpan.

Träffat fina Nina (druckit kaffe på Simpan och promenerat).

Cyklat.

Råkat träffa en väldigt liten kinesisk tant i huvudet med mitt cykelstyre. (Det var faktiskt hon som reste sig upp på det = hennes fel).

Botaniserat och provat bortglömda kläder från min garderob.

Tänkt på katten som snart ska på-prov-bo hemma hos oss. Den är väldigt liten grå och har gröna ögon och heter Ninja. Hennes päls är som sammet. Rasen heter Devon Rex. Jag dör lite av lycka...

Nu viker jag tvätt, lyssnar på Sort Sol och ska strax diska.

När Christian kommer hem ska jag pussa på honom.

Det är min dag i stort och lite smått.

Ha det fint!

No comments: