Friday, April 02, 2010

viva la vida! siempre viva!

Idag tar jag mig fram genom att dansa till de smäktande tonerna av Carlos Vives. Jag äter knäcke, med paprikaost från Polonus och torkad papaya.  Livet är fint och bra nu. Lite rörigt, men det löser sig...
Jag trivs bra med att vara lagom osocial och att jobba mycket. Jag tänker mycket på min resa till Colombia, ja, både den som varit, men mest på den som kommer att bli av i september. Då kommer jag att åka själv och stanna i till att börja med tre månader. Då kommer jag att resa runt lite mer och upptäcka, och ja, jag kommer helt enkelt att ha mer tid att göra vad jag vill, som att kindpussa mig och rumpskaka mig genom landet och såklart fotografera mycket med min nya fina fina 500D.
För övrigt, jag vet inte vem man ska tacka eller om man ska prisa Gud som i Robin Hood, men skatteåterbäringen var lite som ett bönesvar... Det ska jag fira med ev. öl ikväll och ... att fortsätta jobba likt en gruvponny och spara som 

fram till september!

No comments: