Thursday, July 17, 2008

Glad sommar och apati

jag får inget gjort. jag är uttråkad men aptisk. jag borde städa och lägga saker på sin plats jag borde ringa samtal, promenera hälsa på och sluta försumma, och tvätta osv... men nej! jag vill bara packa väskan och resa iväg igen; låtsas att sommaren ska fortsätta i all evighet. skita i jobb, plugg och allt. jag gillar inte vardag alls!
för övrigt har det varit en fantastisk sommar med festival, tågluff och lantluft. allt man önskar sig i vintermörkret. men. det känns inte som om det räcker. jag vill ha mer sol, bad, resa resa resa. mer intressanta böcker lästa på en filt i gräset.

Jag och Jenny på Arvikafestivalen.

3/4 av de koola killarna jag åkte med till Arvika.

Spelemän i Karlstad.

Otroligt söta barn!

Saul Wiliams på Arvikafestivalen

Mamma jonglerar med bocciaklot.

Mitt huvud på Stenshuvud, Österlen.

Vill ha en sån här i köket!

Christians kompis Markus kom hem från Berlin och bjöd på 30 årsfest i Åhus. DJ, trevliga människor och idyllisk miljö. Vad mer kan man önska?!

Värsta glada snubbarna, Markus och Christian!

Los de Abajo i Pildammsparken. Jag har väntat i flera år på att få se dem och nu var det gratis!

Fortsatt glad sommar:)

No comments: