Tuesday, July 22, 2008

Miss misserabel svammlar sig

Jag är trött och glad i kroppen efter yoga på en mjuk gräsmatta och sen bad med 2/3 av badklubben vid Bo01. Så här vore livet alltid vara! Massa aktivitet som gör gott i kropp och själen blir bubblande glad:) (badklubben består av mig, Jenny och Christian). Havet var fantastiskt idag, vågigt och kallt. Men, eftersom det var galetkallt i luften och blåste massor så kändes det bara skönt att få plumsa från bryggan ner i mörkblått kaos.
Några timmar innan låg jag snörvlande på min säng och tyckte illa om mig själv. Jag är en dålig person ibland! Dålig på att visa uppskattning, särskilt gentemot mina föräldrar som lämnade Skåne idag efter en ganska lång visit. De borde tycka att jag är en idiot!
Sen snörvlade jag mot Christians axel, hoppas inte tröjan blev snorig... Miss misserabel:- Jag vet inte vad jag ska göra och mina föräldrar tycker nog att jag är en idiot för jag inte orkade vara trevlig och jag vet inte vad jag ska göra med mitt liv om jag vill plugga tyska jag vet ingenting...osv.
När det känns som att taket har rasat in så ska man ta ett dopp. Ett hopp från en brygga rakt ner i plurret löser mycket en liten stund. Sen kan man i lugn och ro ringa sina försummade nära och kära och lösa det som egentligen aldrig var ett problem. Inbilar jag mig nu i alla fall.
Sådär! Slutsvammlat.

Blond nostalgi!

Godnatt min älskade Christian och tack för att du står ut. Och tack kära föräldrar för detsamma.

No comments: