Friday, December 19, 2008

Förkylningshelvetet

Jag är så otroligt förkyld och det har jag varit i ... jag vet inte hur länge... Men idag smög jag mig ut för att kanske hitta någon lämplig lite trasa att ha  på mig vid lämpligt tillfälle i Tyskland. Hittade inget men kände mig förfärligt uppgiven och ledsen när jag såg min speglbild. Jag har antagligen gått ner några kilo pga sjukdomen och det har resulterat i att mittansikte inte ser vidare fint ut. Det har liksom fallit in och under ögonen var det som lila märken. Hm. Så jag rusade hem och proppade i mig massa potatis och purjosoppa. Låter kanske inte så fett, men saken är den att jag inte kan tugga pga en dum visdomstand och jag kan knappt svälja för att min hals är svullen.

Jag var även ute en sväng på Debaser i onsdags för att se finfina bandet Ratatat. Det svängde en hel del men jag var inte i form för att dansa.

Här är de, fina Ratatat!

No comments: