Tuesday, February 24, 2009

Min dag

I stället för att mörda någon har jag idag lagt all dålig energi på att packa inför flytten.
Med rester av gårdagens känslor vaknade jag 08.30 av att en granne började borra. Jag försökte sova men eftersom det kändes som om jag blev borrad i huvudet steg jag upp. Jag rusade ut i köket förbannad och yr och tror att jag skrek: -Jag hoppas att den som borrar kommer att brinna i helvetet. Josen såg helt förskräckt ut. Sen gick jag och lade mig igen. Borrandet fortsatte i ytterligare några timmar med inslag av slipning och spikning. Jag som hade tänkt gå upp vid nio masade mig upp först vid 11 tiden. Då bakade jag scones och drack myntate till dem.
Efter det har jag varit både effektiv med packandet och hunnit ta mig ut på en promenad i det fina vädret.
Det är tur att man vissa dagar kan aplicera sina agrisioner på något vettigt, och inte bara skrika och bråka på sin stackars pojkvän.

No comments: