Monday, September 21, 2009

Bokmässan mm

Är ganska trött för tillfället, och pank. Har sugit på ramarna ett tag nu, både mina egna och andras. Känna som en lättnad att det trillar in lite pengar på torsdag. Då ska det firas och sen sparas.
Funderar på nästa resa. Vart ska det bära av? Blev sugen på Alaska när jag såg ett program om en man som levde med vilda björnar. Inte för att jag kommer att gosa med vilda björnar, det är egentligen olagligt, men naturen där lockar mig mycket. När jag var liten var min högsta dröm att bo i Alaska och köra hundspann. Sen när jag blev äldre ville jag åka till Costa Rica och leva i djungeln och rädda djur. Dit vill jag också åka.
På lördag ska jag i alla fall till Göteborg och Bokmässan. Det ska bli kul. Var väldigt länge sen jag var där. Ska bli extra kul för att Christian ska med och vi ska träffa mina föräldrar där och kanske min ena kusin och hennes dotter. Vi ska antagligen gå på en väldigt mysig grekisk restaurang som har underbar mat.
Grekland vill jag också besöka igen, inte minst för matens skull.

No comments: