Monday, February 14, 2011

Certifierad!

Efter en hel del downs som enbart beror på bristen av solljus så kom ett possitivt besked. Jag har klarat certifieringsprovet och är därmed certifierad massör. Grattis! Tack!

Annars händer det inte så mycket. Det är för kallt för att vistas ute, men man måste ju gå iskolan ändå. Och skolan är rolig omän inte särskilt avancerad. Vi har nästan inget plugg och lektionerna består mest av att vi gör olika spa-behandlingar på varandra. Det kan säkert låta rätt lyxigt, men i alla fall jag blir ganska mätt på spa. I-landsproblem. Åh, stackars mig, jag måste få spa-behandling gratis tre dagar i veckan, buhu! Men faktiskt, det blir inte särskilt speciellt då. Mer som vardag, och det vill man ju inte att det ska va.

I fredags var det klädbytarkväll hos Kristin. En av livetshöjdpunkter då man får hitta nya paltor i samband med att man får träffa sina finaste vänner/ väninnor och dricka lite vin.
Kristin dokumenterade det hela.

Vi blandar alla kläder och annat på golvet. Sen rotar vi samtidigt och tar vad vi vill ha. Den som ser ett plagg först får det. Sen testar vi om kläderna passar. Sen Lägger vi tillbaks det vi inte vill ha och går igenom högen igen. Det som absolut ingen vill ha får gå till i det här fallet Emaus. Fint va!

Nina passade fint i en väst som har hängt i min garderob i ca 10 år.

Mia.

 Kristin ser lite gotisk ut.
Jag funderade på om jag skulle låta boken "Allt" få följa med hem. Men den känndes så värdelös på något sätt. Men "Påven Johanna" står numera på kö i min bokhylla.
Jag och Mia.
Nina och spralliga Emelie.
Sigge bytte till sig en påse/kattslott.
Allternativt, han ville bli bortbytt själv.

No comments: