Monday, February 28, 2011

Var hos polisen och fixade pass. Känner mig alltid otroligt skyldig i närheten av en polis. Tänk om polisen kommer på att jag har gjort något som jag helt har glömt bort.
Idag kanske det mest var för att jag kände mig skyldig över att Joel fick vänt med mig i oändligt lång tid. Alla ville ha ett nytt pass idag tydligen. Efteråt gick vi till Vegegården och proppade oss spyfärdigt fulla med god mat. Sen ... Handlade en duk med märkligt tryck på Myrorna. En duk ska man ha när man får besök av sina föräldrar!
Stötte på två klasskompisar från förra terminen. De hade haft en helt värdelös lektion, igen, sa de. Jag saknar en del från den gamla klassen, men är ändå glad att jag går SPA. Orkar inte med massa plugg, även om anatomi är otroligt intressant.
Nu ska jag fortsätta att försöka att inte klia sönder mina mystiska utslag.

No comments: