Wednesday, March 25, 2009

Ur arkiven

Har börjat läsa gamla mail. Jag hittade ganska många hjärtslitande rader.
Det här skrev jag 2006. Allt var kaos! Precis allt. Nu är livet ganska lungt och jag är glad att dessa dagar är över. Jag hoppas att jag aldrig någonsin kommer att hamna där igen.


hej!

kaos verkar va livets recept. vad händer i ditt kaos?
jag håller fortfarande på och flyttar pga att snön gör det omöjligt att få ner mina grejor till malmö. segt. så nu bor jag lite där jag får plats.
just nu hos en barndomskompis som jag hittade här i malmö av en slump. min första lekkamrat hos dagmamman i sölvesborg...
för övrigt har jag hittat ett rum som jag bor i men inte har några möbler till, så allt ligger på golvet. men det är mitt i alla fall.
ha de fint!


Kartongbiten med handduken var min säng.


No comments: