Monday, January 18, 2010

efter pepp kommer depp

Nu ber jag alla att hålla varenda tumme! Idag när jag kom till jobbet fick jag ett ledsamt besked. Efter alla månader av mental förberedelse och vaccinationer och några veckors knåpande med en packningslista och min comeback här igår... det kanske inte blir någon resa! Åtminstone inte på torsdag. Jag kan tyvärr inte skriva vad det gäller, men det har inget med mig att göra i alla fall. Jag har inte drabbats av någon kris eller sjukdom. Det enda jag kan säga är att det är en väldigt liten chans att jag åker till Colombia på torsdag och det hela känns mycket sorgligt. Men förhoppningsvis kommer situationen att lösa sig snabbt så att vi kan åka ganska snart i alla fall. Resan är inte helt inställd och det känns skönt. Så håll nu era tummar och tänd ett ljus för att ett mirakel ska ske! Det finns en väldigt stor risk att jag skulle deppa ihop totalt om jag nu var tvungen att stanna i Skånes grå vintersörja.

No comments: