Sunday, January 17, 2010

snart drar jag till colombia

jag tänkte att skulle sluta blogga. det händer ju aldrig något speciellt som är roliget att skriva om, tänkte jag. jag har nämligen inte massa tjusiga kläder att visa på bilder och jag hänger inte heller på massa häftiga fester. mitt jobb kan jag inte skriva särskilt ingående om eftersom jag har tystnadsplikt och politik har jag ingen större lust att koncentrera mig på på den här sidan.
men nu händer det faktiskt snart en kul grej i mitt liv. jag ska åka iväg i drygt fem veckor till colombia. det är genom mitt jobb som personlig assistent som jag har fått den här möjligheten och ja jag ska jobba när jag är där, men det kommer att finnas tonvis med saker att berätta om som inte är jobbrelaterade. så nu börjar jag blogga igen. kanske inte ofta och regelbundet men så ofta jag kan. på torsdag åker jag så efter det får ni hemskt gärna maila och berätta hur ni mår (mina vänner) och ställa frågor och så klart skriva här. jag kommer att befinna mig i huvudstaden Bogotá de första dagarna men sen åker vi vidare till en liten by utanför Garzón. där kommer jag inte ha tillgång till internet mer än kanske var tredje dag... men håll till godo.. skicka gärna mail som sagt och så svarar jag så fort jag får tillfälle. vi ses om sex veckor!

No comments: