Monday, January 17, 2011

Detta har hänt och ska hända.

I lördags hade vi, ett knippe människor, överaskningsfest för Joel.  Det det var himla trevligt och livat. Har tyvärr inga bilder, men jag hoppas att det kommer.
I söndags vaknade jag av att hela huvudet kändes igenproppat. Jag trodde att jag var förkyld, men nu misstänker jag att det var en allergisk reaktion. På vad? Jag vet inte.
Idag är det måndag och jag har mest varit hemma, gått promenad, köpt en kokbok, vego paradiso, och sen hittade jag på en egen veganpaj. Jag har bakat paj ungefär två-3 gånger i mitt liv. Och nu är jag expert!
I morgon ska jag träffa min kära vän Maja som kommer hem till Lund. Hon har bott i Stockan nu ett tag och jobbat/praktiserat på Rosenbad, om jag inte minns fel. Ska bli kul att höra om.
Och på ondsdag, då börjar skolan igen och ledigheten är slut för den här gången. man får ju verkligen hoppas att jag kan få ett ordentligt och lite vuxet jobb sen. Så att det blir lite klirr i kassan och kanske till och med lite normala arbetstider. Kanske nån enstaka ledig helg??
Så var det med det. Längre än så kan jag inte se in i framtiden.

No comments: