Friday, May 23, 2008

Dagens klipp

Idag kom lönen! Så jag sprang till frisören och fixade till rufset. Det var väldigt skönt, nu kan jag känna vinden i nacken igen.Fattar verkligen inte hur jag kunde gå omkring med långt hår, passar mig inte alls, såg ut som en cocker spaniel. (obs! har inget emot dessa hundar).
Sen shoppade jag loss på Hemköp, köpte en massa god mat. Mat är nog det enda jag inte får ångest av att köpa, om det inte är tråkig i-slutet-på-månaden-mat. MMm mums för färsk frukt och grönsaker, linser och nötter. Ja jag är vegetarian! Bli det du med.
Sen försökte jag hitta hennafärg. Det gick inte alls. Man tänker ju att Malmö skulle vara hennans mecka, i Sverige. Men inte då! Inte ens spök och flumm-affärerna hade nåt. Hallå! Någon som vet var man kan köpa henna i malmö?

Idag är jag vågad! jag har inga svarta kläder och visar mina ben.

Tröjan är från: Apor

Kjolen: Klädbytardag

Svettfläcken är producerad av mig själv. Kräver grå tröja och brist på bra deo.

Stolen är tagen från gatan i brist på sittdon till efterfest, för två år sen. Förlåt!

Tavlan: Blod svett och tårar.

Hansbandet: Colombia

I love soy beans!

No comments: