Thursday, May 15, 2008

Hej föräldrarna!

Det här är mina föräldrar. Det syns ju inte särskilt väl hur de ser ut, men det är av respekt för att min mamma inte gillar att vara med på bild. Men det är de på bilden i alla fall.
Jag saknar mina föräldrar väldigt mycket ibland, kanske för att vi bor ungefär 60mil ifrån varandra, kanske för att de är mina underbara föräldrar. Ja de är underbara! Och jag tycker väldigt mycket om dem, fast jag är dålig på att tala om det. Men så är det i alla fall. Tycker att det är ett ypperligt tillfälle att skriva det här eftersom att jag vet att i alla fall mamma kommer att läsa. Jag kan också tala om att jag mår fint och är kär. Men det visste ni nog redan. C fyller år på måndag och vi ska fira det i helgen. Vi tänkte gå till Pildamsparken på lördag och lyssna på elektronisk musik. "Brus i parken" heter det. Ska bli kul. Blir nog lite pickninick då också. På kvällen ska C ha fest hemma och det kommer nog massor av folk.
 Ikväll ska jag jobba, eller snarare om några timmar. Det ska bli intressant att se hur det gick med kotungan de höll på att koka när jag gick förut. Den var frusen och stack upp ur en ångande gryta på ett mycket makabert sätt. Den påminde mig om varför jag aldrig vill äta kött igen.

Nu ska jag ut i solen ett tag och hämta kraft.

No comments: