Wednesday, May 28, 2008

trött

Jag är så otroligt trött. Har inte orkat göra något vettigt förutom att jobba de senaste dagarna. Tror att jag har drabbats av vårhormoner, för min mage är konstig och vill inte smälta mat utan att det gör ont. Ändå är jag hungrig hela tiden. Kanske för att jag äter sällan och helt fel...
Måste skaffa nytt pass också, men det orkar jag inte. drottninggatan ligger inte på Möllan och då är det utan tvivel för långt bort. Konstigt att jag över huvud taget orkar ta mig till jobbet i Lund och hålla mig upprät där.

JaJa, gnällmaskinen har talat! Jag har i alla fall införskaffat henna och om jag och C. orkar kanske det blir färga av ikväll. Sen har jag också köpt en guidbok för Budapest. (Så vuxen är jag) Vi ska dit i sommar. Först var jag skeptisk och fick för mig att det bara fanns kyrkor där. Men nu insåg jag att det finns klart mer att underhålla sig med. Nästan lite för mycket för att hinnas med på så kort tid. Vi ska vara borta i tio dagar och då ska vi inte bara till Budapest. Det blir en sväng till Berlin och något mer ställe. Förra året var vi i Berlin, Prag, Kutna Hora och Bratislava. ojojoj vad kul det var.

En fantastisk vägg med bling bling-tema, i Berlin.

Ett galet ställe i hörnet Ackerstrasse, Torstrasse. Vet inte namnet men på fönstret stod det: Solidarität ist die zärtlichkeit der völker.

(mycket god veteöl)

No comments: