Monday, October 10, 2011

Inatt drömde jag att jag gick omkring i en stad som liknade både Malmö och Karlstad lite. Jag ställde mina skor på trottoaren för att prova ett par helt vansinnigt höga platåskor. Jag föll omkull men bestämde mig ändå för att köpa dem. När jag sen skulle ta på mig mina gamla skor så hade någon slängt dem i en papperskorg och sen hade någon slängt en kartong med pommes och vitlöksdressing över. Jag tog upp skorna och tog dem på mig fast de var helt kletiga och fyllda med pommes.
På vägen hem gick jag förbi två tjejer som båda var klädda helt i orange men hade helt olika stil. Jag tänkte: Så där måste jag också klä mig. Orange är coolt, det måste vara det senast modet. (Alla som känner mig vet ju att jag är värsta modelejonet)
Idag nu nyss här vid datorn så råkar jag av en händelse surfa in på en sida där det står:

TRENDSPANING: Modevibbar i orange!


Det ni.

No comments: