Monday, August 18, 2008

Gött mos

Eftersom jag inte träffa mina föräldrar särskilt ofta så tänkte jag att den här bloggen borde vara ett bra sätt för dem att hänga med i vad som händer i mitt liv. Här är lite bilder på hur jag ser ut nu, konserter, kompisar, Christian, mat, saker jag odlar och saker som bara gör mig glad.


Jag efter det senaste besöket hos min frisör. Christian tycker att jag har en Skinny Puppy- frisyr. Och det är möjligt...


En väldigt stor och fin lampa på Malmöfestivalen.


Den väldigt orginella lekplatsen vid biblioteket.


Kom in gratis på Debaser och hamnade på Hell Night. Inte direkt något som brukar hända. Men gratis är gratis och det var hemskt roande att titta på alla gothare som hittat dit. banden för kvällen var två hemskt sorgliga gothband. Jag fnissade så jag var tvungen att sätta mig i en stadig stol.


Jag, Per och Nina och Mia lekte en lek för att dölja att Peter var en aning berusad och hade somnat vid bordet. Vakterna tittade misstänksamt åt vårt håll.


Nina var söt och glad som vanligt!


Che Sudaka på Malmöfestivalen. Jag och Josen röjde som galningar och jag skadade mitt knä.


Oväntat besök...


Che Sudaka röjde så att en tappade sina byxor.

Glädjespridare.


Blomma från Christians bakgård.


Frukost. jag äter nyttigt!


Christian på Sapla. Bästa indiska stället i Malmö med skönt häng och billig öl.


Jag kan inte låta bli att älska Saplas inredning!


Frukost idag. Yoghurt med müsli, honungsmelon och blåbärssylt. Kaffe. Melonskivor. Macka med avocado, citronsaft, gräslök, paprika och citronpeppar. Och fin dekoration bestående av en blomma gjord av basilika och paprika. Det ska vara fint att titta på också.


Studie av odling av ickeanimaliskt lösskägg...


Dagens skörd.

No comments: