Wednesday, August 27, 2008

no more bad hair day

Jag är så pinsamt glad över höstens mode. I alla fall över den svarta delen med mycket spets... Det fanns en tid då jag klädde mig på ett kreativt och galet sätt och detta inkuluderade i perioder svart spets.  Nu har jag blivit gammal och tråkig, men ibland sitter jag och drömmer mig tillbaks till den tiden när fantasin flödade och  det mesta i klädväg kunde kombineras.  Nu kan den tiden vara tillbaka! Jag ska börja plugga igen och det innebär att jag kan börja tänka på mitt yttre igen. Yey! Jag har faktiskt längtat lite efter att få vara lite lagom ytlig ibland. Mitt jobb har mest inneburit tidig morgonstund med springor till ögon på pendeltåg och nada glamour. Men nu, NU! ska alla fula jobbkläder åka upp på vinden och jag ska entra pendeltåget i triumf varje morgon.

 

No comments: