Tuesday, August 12, 2008

Lite igår och idag mm

Träningsvärk! Min kropp värker något fruktansvärt. Var på boxning igår, jag boxades för första gången på säkert tre år. Sen badade vi, jag och Jenny. Och detta efter en extremt jobbig arbetsdag. Jag är mör.

Idag skulle det ha varit utomhusyoga, men som det ser ut på vädret nu så är jag inte särskilt hoppfull. Senare ikväll skulle vi ha kollat på ett kometregn som kommer över jorden, det skulle synas bäst idag. Men det blir nog inget av det heller... Jävla regn och moln. Och bad kan jag nog också glömma...

För övrigt så har jag bara jobbat två timmar idag och är ledig i morgon:)
På fredag börjar Malmöfestivalen, lördag och söndag och måndag jobbar jag och sen, på tisdag eller onsdag åker jag till Karlstad och hälsar på mina föräldrgar.
Jag har lovat min far att vi ska segla och det ska bli kul. Annars blir det nog mest häng i hemmet, massa diabilder och fika med släkt och vänner. Kul, kul!
Missar dock Junior Boys och The young gods på Malmöfestivalen. Buhu! Och mitt hjärta kommer ruttna av saknad efter Christian :(

No comments: