Wednesday, August 13, 2008

Humorfattiglappar

Fick just den här bilden på mig av en vän. Så här gillar jag mig själv. För jag inbilar mig att det är så jag ser ut. Stillasittandes och utan fula miner. Allvarlig, men med en smula road blick. Det är så jag ser mig själv. Men det här med allvar har legat mig i fatet många gånger. Inte minst på senare tid. Folk tror att jag inte gillar dem för att jag är svept i det här allvaret. Innerst inne, när man kommer förbi den bariären så är jag en ganska glad och öppen person. Men som sagt, jag gillar allvar, med en gnutta humor i. Jag gillar ironi som inte är uppenbar... Och därför missuppfattar folk mig, de tror att jag är allvarlig när jag fäller en dräpande kommentar. De tror att jag är sur. Jag har hört från Christian att hans vänner har sagt: Din flickvän gillar inte mig! Mjäkmjäk! Men fel fel fel! Det har inget med att gilla att göra, det är snarare ett socialt experiment. Fattar man att det är humor så, jag gillar:) annars har vi nog inte mycket att säga varandra i vilket fall som helst.

No comments: