Tuesday, August 05, 2008

Utbrott!

Jag hatar nazister! Ja det gör jag. Dessa invandrarfientliga slemsvi. Jag bara undrar.. Vad hade Sverige varit utan invandrare. Inget! Invandrare har gjort mycket för Sverige, särskilt kulturellt sett. Utan invandrare hade vi fortfarande suttit på våra feta rumpor i vårt beiga och gråa värld ock käkat rovor.
Jag träffade ett nazifyllo på Möllevångstorget. Vad han gjorde där kan man ju undra... Han kom fram till mig och mina vänner när vi sörplade mjölkskak utanför sibylla. Han sa:-Var ligger Möllevångstorget?, och flinade med sina äckliga bruna tänder över hela ansiktet. Vi skakade på våra huvuden och svarade:- Vi har absolut ingen aning...vad är det? Då! började han skrika: Sieg heil! och hade en lång utläggning om att man inte ska blanda raser för att det är synd om barnen och diverse annat tjafs om hur dåligt invandrare är för sverige. Då kunde jag inte hålla mig. Jag skrek åt honom att han skulle gå därifrån för vi vill inte ha sånna jävla nazister som han på Möllan, annars skulle jag minsann döda honom.
Det kanske inte var så smart. Man får inte hota folk till livet. Men jag hoppas i alla fall att han får brinna lite i helvetet sen, när han dör en alldeles "naturlig död" pga. skrumplever.

Möllevångsfestivalen

No comments: